2011. augusztus 7., vasárnap

Szeredai városnapok

Augusztus 4-én kezdődött a Csikszeredai Városnapok.Mi sem hagytuk ki az alkalmat,gyorsan szétnéztünk,hogy mit is ajánlanak.Rengeteg koncert,táncelőadások,színdarab,pityókafőző verseny,vidámpark és sok sok enni és innivaló.Szerencsére végig jó volt az idő,pedig ez nem jellemző.Minden évben nagyon elveri az eső a tömeget.Mi az ablakból is követhetjük az eseményeket,a színpad tökéletes távolságban van az ablakunktól,így mindent látunk és hallunk ami a téren folyik:) Ez az éjjel 2-kor nem tünt olyan nagy előnynek,na de ezt is kilehetett bírni évente 1-2 alkalommal.A zene felhozatal nem fogott meg nagyon,de a vidámparkokat imádom.Ki is próbáltunk egy párat.Természetesen a pörgős hánytatós játékok kimaradtak.

Kipróbáltuk a jumping felszerelést,elképesztő élmény volt,tuti még fogok ugrálni rajta,azért az 5 perc egy alkalommal tökéletes elég volt,ettől is teljesen kifáradtam.

Persze voltunk autokázni is,az első ütközésnél rájöttem,hogy nem 170 cm magas embereknek van,erre bizonyíték a térdemen éktelenkedő kék folt:)De ezt leszámítva nagyon jó volt,ettünk kürtőskalácsot,vattacukrot,söröztünk,ettünk nagyokat és néztünk egy színdarabot a Mikó vár előtti téren.Nagyon szép,hangulatos parkot készítettek,tele volt emberekkel.
Van egy videóm is a szökdöső akciómról, igaz ferde,de remélem hamarosan talpra tudom állítani és akkor kicserélem :)
Ti mit csinátatok hétvégén?

2 megjegyzés:

  1. Én a 155 centimmel is beszereztem jó pár kék foltot a térdemre tavaly, idén inkább nem próbálkoztam meg vele. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo elmeny volt:D vegre volt egy tarsam, akivel kiprobalhattam mindent amit akartam:D

    VálaszTörlés