2011. augusztus 13., szombat

Hullahopp...mi a gond.


Már megvan két hete a hullahopp karikám,sporteszköznek vásároltam,de sehogysem sikerült ráhangolódnom,két pörgetésnél tovább, sehogy nem sikerült többet csinálni.Egyik este megtöltöttem homokkal és jól leragasztottam,hogy ne szórodjon szét,s hát csodák csodája pörög a karika,sőt annyira élveztem,hogy nem is akartam abbahagyni a pörgetést.
Reggelente járunk futni/biciklizni/görkorizni és utánna mindig hullahoppoztam kb. 10-15 percet,mígnem az estére annyira elkezdett fájni a derekam,hogy nem tudtam megmozdulni.Sajnos csak ekkor vettem észre,hogy körbe mindenhol elvagyok kékülve,a nagy izgalmamban eddig fel sem tünt,hogy ez fájdalmakkal jár.
Szóval most épp pihentetem a hullahoppot,ha nem akarok lemerevedni tőle,és remélem legközelebb halványabban érint a sport:)

1 megjegyzés: