2011. augusztus 31., szerda

Daily Style: Augusztus

Pontosan 20. napja,hogy elkezdtem a Daily Style sorozatot.Több ilyen bloggert is láttam,és nagyszerű ötletnek tartom.
Mindennap van egy okom,hogy felöltözzek,rendbeszedjem magam,és válasszak egy olyan összeállítást,ami még nem volt rajtam.Akik maguknak/otthon dolgoznak tudják mennyire kényelmes egy futó és egy bő poló otthonra.Ösztönöz arra,hogy használjam a cuccaim,mert ellenkező esetben,mindig van egy kedvencem,amit hordok állandóan.Még olyan is volt,hogy a cipőt tavaly megvettem,és elfelejtettem,és most került elő.Szóval én csak pozitivan tudok hozzáállni,remélem neked is tetszenek az összeállítások.
A másik előnye,hogy pár év múlva visszatudom nézni,hogy miket hordtam ebben az évben és változik-e a stílusok a hónapok,évek során.
Szóval itt egy összesítés az elmólt hónapról,ha érdekel részleteseben,akkor katt a baloldali Az Én Trendem cimkére.





Neked melyik tetszett? Vagy nem tetszett egyiksem?Írd meg nekem,ha jó,ha nem jó a véleményed:)
Köszi,hogy itt vagy:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése