2011. szeptember 18., vasárnap

Díszes plafonok

Ti még nem unjátok,hogy minden este lefekvéskor ugyanazt az egyszinű,simma falfelületet kell nézni?Én már nagyon unom,és ezen akarok is változtatni.Kerestem egy pár ötletet,hogy mivel tudjuk feldobni unalmas plafonjainkat.
Lehetne csíkos,de nekem ez kissé durva,
 de szivesen elfogadnám ezt a kis ledekből felépített csillagos égboltot,este nagyon romantikus lenne.
 Meg ez a szoba,ahogy van plafonostól,ágyastól,tükröstől jöhet.
 Kinek tetszik ez a faborítás? eltudom képzelni hétvégi házaknál,vadászlakoknál.
 Gyerekszobába jó ötlet a madaras verzió...
 ebédlőbe a felhős.
 Egyik kedvencem a fényes borítású plafon,ez a berendezés nagyon kedvenc...
 Fából meggörbített...
 Gipszkartonból megvilágított...
 Karácsonyi gömbökhöz hasonló,nagyon jópofi ötlet,ezt lehet ha megvalósítom...
 Festett plafon...
 Nyított,esti hullócsillag leső...
 Keretezett,kockázott...
 Sötét,lépcsőzetes...
 Díszes mintákkal illetett...

 Morbid...soha nem festenék ilyent..
 Akárcsak Perzsiában...
 Egy LCD képernyővel borított,azért nem aludnék nyugodtan alatta....
 Könyvespolcnak kialakított mennyezet...
 Mintha kirakós játék volna...

 Festett üveges...
 Festett virágos...

 Ez saját munkám:) piros kartonból vágtam ki szivecskéket és duplafalú ragasztóval felszökdöstem a plafonra:)Így most a hálószobában lefekvéskor szivecskéket látok:)
Neked melyik tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése