2012. szeptember 5., szerda

Pillangós dísz készítése

Nem nagy ördöngősség elkészíteni,hátha neked is kedved lesz hozzá.Pár évvel ezelőtt egy turkálóban vettem ezt a korongot,nem tudom mi lehetett eredetileg(talán alátét,vagy lámpa elem)én az öveimet akartam tartani rajta,de végül annak sem vált be.A lényeg,hogy most előkerült és mivel könnyű a súlya így a csillár sem szakadt le amikor felakasztottam rá. A Sizzix-el vágtam a kis pillangókat,meg tettem hozzá kézi lyukasztóval készült pillangókat is.Sárga,narancs és krém színeket akartam,hogy passzoljon a dekorációval.
 A damilokat felbogoztam szimmetrikusan a korongra,majd különböző hosszúságban vágtam le őket,szélein rövidebbek,közepén hosszabb.Minden szál damilra pillangókat kettessével ragasztottam egyszerű papír ragasztóval.

 addig folytattam,amíg jó sűrű dekorációm lett.
 Tetszésnyilvánítás megvolt,az i-re a pontot egy szoba ventilátorral tettem,mert a gyenge levegőtől a pillangók életre keltek:)
Próbáld ki te is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése