2011. augusztus 29., hétfő

Ilyen vagyok ma

Nem tudom,hogy minek köszönhető,de mostanában nagyon aktív vagyok.Kezd alább hagyni a rendetlenségem,a szertelenségem,és egyre inkább csinálok olyan dolgokat,amiket eddig nem.
Nem szeretném én ezt az évek múlásával összekapcsolni,inkább a reggeli rendszeres futásnak,sportnak vélem.Már 3.-ik hete,hogy reggel korán kelek,és szaladok vagy görkorizok vagy bringázok.Azóta sokkal több mindenre jut időm,mert nem alszom át a fél napot,több az energiám,és sokkal jobb a közérzetem tőle.
Szerintem ezt mindenkinek be kellene vezetni,mert kifogások vannak,meg gyerekek is,meg munka is,de ha csak fele ennyi energiád lesz,mint most nekem,akkor máris sokat nyertél.Nem beszélve az immunrendszerről,érzem,hogy egyre ellenállóbb vagyok,és sokkal erősebb.
Na nem papolni akarok én most,hanem magamnak írom le,hogy mikor már kezdenék újra lustulni,tudjam,hogy miért is csinálom az egészet.
És most megyek takarítok egy kicsit,mert még hosszú a nap,és annyi programom lesz,hogy alig érem magam utól.
Neked is egy szép ,vidám napot:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése