2011. augusztus 12., péntek

Asztalból homokozó

Nyújtsa fel a kezét az, aki megvan elégedve minden bútorával?Na az ne is olvasson tovább!
Én egy megunt két generációs asztalkát pimpeltem fel,saját elképzelésem szerint.
Ha neked is van rokonod tükörgyárban,akkor szerencsés vagy,így banikból,fillérekből,centekből össze tudsz dobni egy ilyen asztalt.
Nem kell más hozzá,mint egy régi asztal,egy ragasztópisztoly,sok tükördarab,ha nem egyforma sokkal jobb,mert így egyedi hangulata lesz.És egy hátizsák homok,kagylókkal.Erre jü,ha fél napot nyügölsz a barátodnak nyaralás alkalmával,hogy menjetek kagylót szedni és hozzatok egy nagy zsák homokot.

A tükröket csíkokra vágtam egy speckó üvegvágóval,majd az asztalka szélét körbe ragasztóztam és ugyaezt csináltam még 11-szer.

Vettem még a bútorturkálóban egy üveglapot,majd ha megunok homokozni,akkor a tetejére rakom,és újra funkcionál az asztalkám

Megtöltöttem az üreget homokkal és a szoba szélére állítottam,biztos,ami biztos nem vágja el senki magát a széleiben.Nem lett tökéletes szélű,de majd ragasztok valamit az oldalára,ami majd véd a balesetektől.
Már a barátok bele is nyomták a kezüket,így most egy -egy kézlenyomat vírit az új homokozóban.Sokkal jobban néz ki ,mint a régi kopott kis kávézó asztalka.

Csak a képzelet szab határt,mindenki azzal tölti meg,amihez kedve van,lehet japán vagy kínai karaktereket rajzolgatni,kisebb nagyobb kagylókat vagy üveggyöngyöket is szórhatunk bele.
Jó homokozást kívánok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése