2011. június 6., hétfő

Sorsoltam... :)

.......Dehogy sorsoltam:))))
Kedves Titti,Secima,Viki,Isabella és Gyögyő,kérlek küldjetek nekem egy emailt(bnczdmlnd@yahoo.com),hogy beszéljük meg a részleteket:)Mindenki kap tőlem egy meglepit,a blogszülinapom alkalmából.
És egy kis statisztika az elmúlt két évre:
  • közel 3000-el oldalmegjelenítés
  • 138 bejegyzés
  • 27 rendszeres olvasó
Én ennek nagyon örülök,és remélem,hogy továbbra is sikerül felkeltenem az érdeklődésetek.
Gyertek még,olvassatok,írjatok,kérdezzetek.


5 megjegyzés:

  1. Juj de jó, még sosem kaptam blogos meglepit. *.* Küldöm az emailt. (:

    VálaszTörlés
  2. Megkaptam,hamarosan jelentkezem:)

    VálaszTörlés
  3. Továbbiakban is kívánok sok energiát és sok ötletet.

    VálaszTörlés
  4. Igazán nagylelkű vagy. Küldtem levelet.
    További jó blogolást kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Juhhéééééééééé! Jaj de jó!!!!Köszönöm!

    VálaszTörlés