2011. június 2., csütörtök

Jelentem: moziba megyek

Ez sokaknak biztos szemöldök felvonást okozott,de sajnos itt Csikszerdában nincs mozi,sem a környéken.(remélem hamarosan változtathatok a dolgon).
Legközelebbi 100 km távolságra van és az sem az idén épült,Szóval irány Bukarest.
Ott man Imax,sajtos nachos és hatalmas pohár Coca Cola.Valószínüleg rosszul fogok aludni,annyira izgulok már.
Amióta a filmszakmában dolgozom,sajnos nem tudok 'normálisan'filmet nézni,állandóan kritizálok,meg keresem a hibákat,régen végignéztem egy filmet,úgy,hogy nem tudtam mi a különbség a számítógépes grafika és a szinészek közt.
Szóval holnap filmezek,megnézem a legújabb Johny Depp féle kalózfilmet.
Remélem nem lesz nagy csalódás.ha már vezetek 500 kmt(oda-vissza).Legalább a fast food elvonási tüneteim elmúlnak

Te már láttad? Mi a véleményed a filmről?

1 megjegyzés:

  1. Én már láttam, szerintem ez az eddigi leggyengébb rész. nem tudom, hogy Orlando és Kyra hiánya miatt-e, vagy simán a történet miatt, de nekem nem jött be annyira, mint az előzőek.
    Én is épp ma sírtam el a blogomon, hogy itt már nincs mozi. :S
    Mikor mész Bukarestbe?

    VálaszTörlés