2011. június 2., csütörtök

Eljegyzés:)

Elfelejtettem mondani,hogy Június 1.-én megvolt az eljegyzés.
Spontán, meglepetésszerűen megtörtént a lánykérés, sokak szerint már ideje volt:) 8 éve vagyunk együtt reggeltől estig:)
Még a gyerek nap is tud emlékezetes maradni számomra, annak ellenére, hogy nem engednek fel gyereknapkor szökdösni a légvárba:( De nem baj majd egyszer lesz nekem saját légváram és annyit szökdöshetek majd, amíg megunom:)
Addig is van szép gyűrűm, tőkéletes völegényem, szerető családom és az élet ettől szép:)


3 megjegyzés:

  1. Gratulálok és sok boldogságot! (:

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok nektek! Sok boldogságot kívánok!:))))))))))))
    (nem vagyok 1 hétig és milyen jó hírrel fogadsz)

    VálaszTörlés
  3. Sok boldogságot kívánok én is!!!!!!!

    VálaszTörlés