2011. június 13., hétfő

Régiből újszerűt.

Szerintem mindenki látott ilyen,vagy ehhez hasonló széket.Ezelőtt 20-30 évvel volt nagy divat nálunkfele:)a" Szobabútor "része volt,járt hozzá asztal,azonos kárpitos kanapé,és még csomó szekrény is.Egy 3 generációs családban,30 év után teljesen leamortizálódik,de ha nincs pénzed újat vásárolni,akkor irány a legközelebbi turkáló,de csak hétvégén,mert akkor még az olcsó is olcsóbb,és vásárolj,sötétítőket a megfelelő színben.A sötétítőket azért szeretem,mert nagyon jó tartása van,vastag az anyag és általában bélése is van,szerintem tökéletes kárpitozáshoz.
Ezután a barkácsboltból vásárolj kapszálót, kb 5 euró és irány haza méregetni.
Az a jó ezekben a székekeben,hogy a támláját is ,az ülőrészt is, könnyen lehet bevonni új anyaggal,mert nem látszik sehol a tűzés.
Szerencsém volt,mert a turkálóban 4 darab sötétítőt kaptam,így a székek a konyhai sötétítővel passzolnak(sajnos nem tudom,megmutatni,mert a múlt héten a súly miatt a függönytartó a fejemre esett,most még szerelőben van(majd,holnap felszerelem alapon,várom,hogy Árpi rávegye magát a fúrásra)).
Nagyon feldobta a hangulatot,élénk,vidám tavaszias lett az újszerű ülőke.Na nem kell tökéletes kárpítozásra gondolni,alig tudtam a kapszálót rányomni a fára,egy-egy helyen el is mozdult az anyag,mire bekínoztam a tűket.De végül is nekem tetszik a végeredmény,még csak 8 szék maradt hátra:)
Így már nem látszik rajta az elmúlt 30 év igaz? Kitudja,még köztünk élhet 30 évet:)

4 megjegyzés:

  1. Hű, nem semmi! Nagyon ügyes vagy! Tényleg olyan, mintha új lenne!

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg szupi lett és azért tud még 30 évet szolgálni mert amit akkor megcsináltak az meg volt csinálva:)A fejed jól van nem törte be a függönytartó?

    VálaszTörlés
  3. nagyobb baja nincs,mint ami eddig volt:)

    VálaszTörlés
  4. hűű de bírom az ilyen recyclinget!Nagyon szuper lett!

    VálaszTörlés