2011. június 4., szombat

Guest Box





Hétvégén szülinapozni voltunk.
Barátaink most költöztek új lakásba,és nekik készült, minden buli, vendégség alkalmával irhatnak pár sort a vendégek, így pár év múlva szép kis emlék gyűl ebben a dobozban. Legalább is ez lenne az én elképzelésem, hogy mire is fogják majd használni, azt majd az új tulajdonosai eldöntik.
Most jöttem rá, hogy milyen rég nem scrapbookoztam, alig jött az ihlet,ott is ültem előtte 4 órát, de sajnos nem volt már több időm gondolkodni, így ilyen lett a végeredmény. Már be is sötétedett, és nem tudtam újabb képeket készíteni, ezért gyengék a felvételek.
Felhasználtam szalvétát az alaphoz,tortacsipkét,színes papírt,szalagokat,strasszokat,gyöngyöket,virágokat.
A kismadarat még Timcsocától kaptam a tavaly a virágokkal együtt.
A dobozba színes kartonból vágtam "cetliket",ezekre lehet majd írni a jó kívánságokat,emlékeket.
Elhatároztam,hogy újra előszedem a scrapp cuccaimat,és kicsit visszarázodom ebbe a világba:)











2 megjegyzés:

  1. Hú, ennek biztosan örültek! Jó ötlet ez a vendég doboz. A vendégkönyv otthonra elég hivatalos lenne, de egy ilyen dobozkában tényleg jó lehet gyűjtögetni az üzeneteket.

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik az ötlet és a megvalósyítás is!Ügyes vagy! Tuti ajándék!

    VálaszTörlés