2011. június 5., vasárnap

Reggeli harmónia

Reggeli kávé,piritós,narancslé,madárcsicsergés és áldott napsütés......már tudod miről beszélek?nekem ez lenne a reggeli harmóniáról a tökéletes elképzelésem.
Na ehhez az idillhez keresek egy kis asztalt két székkel,esetleg hárommal.Szeretnék kis méretű fém asztalkát,amilyen ez a kis fehér is.
Tudom,hogy ha kitartóan keresem,előbb utóbb rátalálok.Mindenképp olyant szeretnék,amelyet én tudok feltúrbózni,így nemcsak olyan lesz, amilyent én szeretnék,hanem jó kis időtöltésnek nézek elébe.De addig is mutatok pár gyöngyszemet,jöhet mind.






Még ezt is nagyon szeretem,elképesztő,hogy milyen életet vinne az unalmas kertekbe






Te melyiket választanád?

2 megjegyzés:

  1. Erre a harmóniára én is vágyom!:DDD Én a 2.-at választanám a lámpával és a tengerrel együtt! Na jó, komolyan is a másodikat választanám!:DDD

    VálaszTörlés
  2. Egyik jobb, mint a másik! Ha lenne kertem, szívesen elfogadnék ezek közül pár szettet. vagy inkább a pr szett közül egyet. ^^
    Az a színes is milyen jó ötlet! ahhoz viszonyítva, hogy éppen milyen hangulatodban vagy, vagy melyik szín jön be, kiválasztod az egyik szépséget.
    Én a 2., 4. (ha az asztalt nem számítjuk) és a 6. közül választanék.

    VálaszTörlés