2011. július 15., péntek

Hollandia oda-vissza:7. nap

A mai nap amennyire unalmasnak indult,pont olyan izgalmas volt,tele sok sok programmal.
A tegnap a fiúk oriási kupit hagytak maguk után,így mára maradt a takarítás és a nagymosás.Gyorsan elbicikliztem néhány cuccért,és 40 centből megoldottam a mai napra a boldogságomat.Vettem egy buborékfújót,és ezzel jól elvoltam egész nap:)Ugy-e milyen szépeket csinálok?




Mikor már megvolt a nagymosás és reggeliztünk a nap olyan szépen sütött,hogy lemondtunk mindent és készültünk a tengerpartra:) Isti szólt ,hogy őt is várjuk meg,de amikor 3 óra múlva sem érkezett,elmentünk előre,ő majd motorral érkezett.


Közben vagánykodom az új fürdőruhámmal,egy utolsó darabként vettem,jóval áron alúl.Ma csak én merészkedtem be a tengerbe,engem ma nem zavartak a hullámok,s a szél sem volt annyira erős mint a múltkor,igaz a parton jóval melegebb volt a víz,mint egy 5 méterrel bennebb a hullámok közt.


Közben elmentünk a sétálórészre,ettünk nagyon fincsi Fish and Chipset,és sétáltun kegy hatalmasat a mólón.Itt a fiúk hűségesen sorban állnak a kajáért.


Ezt nekem is ki kellett próbálni :)





Így indul a reggel:) reggeli és egy kis motrozás + egy kis Játék.



Ílyen a sunyi fejem,amikor elakarok érni valamit:) ma elértem,hogy menjünk a tengerre:)

S ezzel a bringával kacskaringózok előre hátra.
Az este készítettem bolognai tésztát,jó sok paradicsomszósszal


Istiék épületében minden emeletnek van egy mosókönyhája,ide kell behordani a cuccokat,és a kőkorszaki mosógépeken kimosni,akármennyire variáltam,2 óránál kevesebből nem úsztam meg,és volt 4 adag mosnivaló.


Nagyon szép idő volt a tengeren,csak épp azt a 3 órát amit itthon ültünk Istire várva,sajnálom,mert eddig már szép barna lennénk,nem mint most.A legjobb,hogy az időjárás jelentés holnaptól megint rossz időt mutat.
Most megyek rántott sajtot készítek szalmakrumplival,a fiúk Rotterdamban vannak,tuti mind felfalják majd.
Holnap Amsterdami program:) jupiiii alig várom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése