2011. július 14., csütörtök

Hollandia oda-vissza: 6.nap

Sajnos a fényképezőgépem az utolsókat rúgja,de nem akartalak cserben hagyni,ezért,ha homályos képek is,de képek:)
Ma nagyon rossz idő volt,annyira zuhogott az eső,hogy törte le a faágakat,istit reggel elvittem a munkahelyére,mert bőrig ázott volna,míg odaaér.Mikor visszaértem a fiúk még buccantak,bementünk a városba reggelizni,csak két ernyőnk volt és egy esőzacskónk:)



Nagyon hideg lett,12 fok körül volt,a fiúk is mindent magukra vettek,ami meleg


Én megkerestem végre a pocsolyákat,és ki is használtam a gumicsizmám,az is igaz,hogy csak én nem voltam vizes a végén.Gyorsan hazajöttünk és eldöntöttük,hogy ma többet nem megyünk ki a lakásból.

Ma nem volt valami mozgalmas napunk,de legalább tudtunk pihenni,én aludtam kb 3 órát délután,a fiúk meg elvoltak a számítógéppel.
Gyorsan elfutottam az Ikeába,azzal is legalább eltelt egy óra,igy egy kicsit unalmas,ha rossz az idő,de ha holnap is ilyen lesz,akkor elmegyünk valahova zárt helyre,egy múzeumban vagy egy kiállításra.
Vacsorára készítettem bolognai spagettit és lett gyertyafényes vacsi az Ikeából vadászott gyümölcsillatú gyertyákkal.
Hát mára csak ennyi,remélem holnap izgalmasabb napom lesz,a fiúknak a mai is az volt,őket nem igazán zavarta a vihar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése