2011. július 13., szerda

Hollandia oda-vissza: 5 nap

Ma megint jól aludtam:) ma 8 körül megébredtem,és henyéltünk 11-ig.Isti ma motorral ment dolgozni,nem is ért be 9-re,mert eltévedt,és kb 10,30 ra ért be csak:)

Nagy lazulás volt,Ati a szemét kinyitotta,s már indulni is akart.
Sajnos mára nem lett szép idő(mondjuk erre számítottam),így jól felöltözve(már aki) nekiindultunk a városnak.A már megszokott úton a parkolóház fele.Innen a Campustól kb 5 km.
Gyorsan megtámadtunk egy utcai árust,ahol úgy árulták a szalmakrumplit,mint a popcorn:)Attila a McDonaldsban kérte a potatot,de nem értették,hogy mit is akar:)
Ittunk nagyon fincsó milkshaket,majd elsétáltunk a kedvenc sarki halárusunkhoz,ahol vettünk garnélát és polipkarikát panírozva mindezt 2 euróért és kb akkora adag,amekkorát adnak,otthon a SanGennaroban 10 euróért.


Isti reggel beöltözve sunnyít ki a lakásból,alig várja ráüljön a motrára.A fiúk kaptak egy kisautót,állítólag fotózni való.


Jó hasznát vettem a gumicsizmámnak,mert nem fázott a lábam,de sajnos még egyetlen pocsolyát sem kaptam,pedig nagyon kerestem.Annyira szépen megvannak csinálva az utcák,hogy minden jóindulatom és több km tekergés után sem kaptam egy pocsolyát:(Minden tökéletesen elkészítve,és levezetve a csatornába.

A fiúk nem bírták a szeles időt,nagyon megvoltak fagyva,ennek ellenére nem siettek haza.






Nagyon izléses szép kis helyek vannak a városban,ma mind olyan utcákon kellett elmenjünk,ahol még soha.Voltunk a vasútállomáson is,Előd kellett váltson és itt Hollandiában csak az állomásokon levő "banknál" lehet váltani.Közben megkerestük Isti lekötözött biciklijét az állomás környékén (neki már nem kell,mert van motra:))
Az állomás körül hatalmas munkálatok vannak,de látszik is rajtuk,hogy dolgoznak,nem mint nálunk,hogy 1 dolgozik s a többi nézi.Itt legalább 30 munkagép volt.


Ez a legjobb,egy általános bicikliparkoló,na itt találd meg más biciklijét :P

A lényeg,hogy ezután a fiúk elmentek kávézni,de engem nem engedtek be ,mert nem volt nálam ID,s mivel ők jól érezték magukat, megegyeztünk,hogy én addig elsétálok egy C1000-üzletbe kaját venni,és találkozunk az üzlet előtt,ez 1 körül volt.Én kb 2 órát mentem be és jöttem ki üzletekből,üzletekbe,le a parkolóhoz s vissza,de a fiúk sehol sem voltak.Nálam volt az autókulcs,a lakáskulcs Isti érkezett melóból ,így én 3 után hazaértem.Reméltem,,hogy a fiúk majd hazaérnek.hazaértek kb 4 órával később,tiszta kiakadva,hogy kb 2 órája mennek körbe és nem találnak haza.Elég vicces helyzet volt.Én addig legalább elvégeztem a nagytakarítást és készítettem egy kínai csirkét rizzsel:)Mikor hazaértek,még ők voltak kiakadva,hogy ott hagytam őket és 6 órát bolyongtak és vártak,ebből reálisan 2 óra volt:)


Én felültem a biciklire,aminek a kereke le volt ereszkedve,elsuhantam egy benzinkúthoz,ami 6-7 km-re van és nagy kínlódva adtam neki aaeeeert,mire kiderült,hogy akkora nyolcas van a kerékben,hogy egy méteres féktávból csak 30 cm-t fékez,s erre mind akkor derült fény,mikor megkellett állni egy pirosnál,ja és közben az is kiderült,hogy a lábam nem ér le a földre,szóval,a hirtelen leszökést is akadályozza,hogy férfibicikliről van szó.A lényeg ,hogy jó rendesen ráestem a vázra:)

De a motor jól megy,kivan próbálva,sajnos a munkába vezető útat meghosszabbítja egy órával:)

Délutáni szieszta a fiúknál amíg én bringázom:) sajnos este fele már olyan nagy a szél,hogy borít le engem a bicajról,s mivel senki nem ad nehezéket,megvárom míg jó idő lesz:)

Annyira jól megvannak csinálva a bicikliútak,hogy nem lehet eltévedni,mindenhol tábla írja,hogy merre kell menni,és jelzőlámpa jelez a bicikliseknek.Nagy részt a bringásoknak van elsőbbségük mindenhol,és a legjobb ,hogy bárhova le lehet kötni,nem kell fizetni érte.
Kaptam egy bevásárlóközpontot,ahol különleges fűszereket és kajákat lehet vásárolni,és az otthoni áraknak tizedéért,tuti be fogok tankolni belőlük és majd otthon variálok a főzésben:)
Az édességek elképesztőek,nem győzöm enni őket,majd fotózom azt is:)

Érdekelnek a továbbiak is? Hagyj egy commentet,hogy tudjak rólad:)
Szép estét :)

3 megjegyzés:

  1. Imádom a képeket és a napi beszámolókat!!! Olyan érzés, mintha ott lennék veletek és együtt élnénk át a történéseket :)) Úgyhogy abba ne hagyd, mesélj tovább!
    Noémi

    VálaszTörlés
  2. Persze, hogy érdekel!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Igazi élmény ez a beszámoló!Nagyon tetszik! és tegnap pedig olyan szívesen ott lettem volna veletek a tengerpartoooon... énis énis!

    VálaszTörlés
  3. Én sajnos csak most értem ide, és igen, érdekelnek a továbbiak is. Megyek és folytatom tovább az olvasást.

    VálaszTörlés