2011. október 22., szombat

Új szerzeményeim

Telefonos képek,de legalább a forma látszik...szóval van két új papir lyukasztóm,az árhoz képest meglepően kényelmes használni őket,majd készül belőlük sok kis scrapbook virágocska.



 Az első körkésem,most hullámost választottam ,így az anyagokból talán szebb dolgok lesznek majd
 és vadásztam két pompom készítő kütyüt is,eddig nem is tudtam,hogy létezik ilyen...de jó ha az ember lánya néha felutazik Budapestre,gyorsan késztettem is pár bogyót,csak a fonalismerkedés kedvéért.







És végre kaptam ringlit vagyis fűzőlyuk készítésére alkalmas cuccokat,na meg patent kapocs szerkezetet...phhffuuu most eszmélek rá,hogy fogalmam nincs mi  a nevük ezeknek,a lényeg,hogy szerintem jó hasznukat fogom venni:) már milliónyi elképzelésem van ,csak épp a hűlés korlátozza kreativkodásaimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése