2011. október 4., kedd

Kreatív szobák

Nekem is kell kreatív szoba,sőt ház:) Csupa ablak lenne,és csupa fiókos,polcos,legújabb cuccokkal tele,sok szabadidővel és egy pasival,aki mindezt kifizeti:) ugy-e nem kérek sokat????
Na az álmok beteljesüléséig mutatok pár ötletet,hátha neketek hamarabb összejön...

 Ebből bizniszt csinálnék:)
 egy szoba sarkában is elfér
 Sok fiók és mégtöbb doboz
 Jópofi,amolyan minden elől van majd mindent eltudok dugni szekrény...
 Ha jobban megfigyeled,egy egyszerű evőeszközöknek való fém cucc..
 ez azért tetszik,mert az asztal alá sok mindent be lehet dugni és kéz alatt van...
 Színek szerint csoportosítva
 Hát igen,ilyenből nekem csak három van....
 Egy mágnescsíkkal jól látható
 színes fonalakról álmodom..
 Pecsételők,matricák...nekem csak egy dobozzal jutott
 Ez olyan, mintha egy régi posta hivatalból került volna elő...
 Hát nem irigylésre méltó?Nekem is kell pont egy ilyen.....

 Kosarakkal,szinesen,polcosan...
 Szalagtartó "borkányok"


 Mintha egy patikában lennénk.....
Na én maradok az álmaimmal egyenlőre,de ha neked van hobby sarkod mutasd meg....lécci,lécci,léccccciiiiii

3 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy ez nem kivánságműsor, de nagyooon nagyooon meg szeretnélek kérni, hogy ha lesz időd és kedved, akkor készitsél egy hasonló összeállitást a gardróbszobákró is. Mert imádtam ezt a kreativ szobák összeállitásodat is, de a konyhák is nagyon inspirálóak voltak. Szóval lécci, lécci :))

    VálaszTörlés
  2. kérésed számomra parancs:)

    VálaszTörlés
  3. ilyen kornyezetben a munka is jobban megy:D

    VálaszTörlés