2011. október 2., vasárnap

Textilékszerek: virágok

Néhány egyedi,különleges gombbal feldobhatjuk kitűzőinket,hajcsattjainkat.Tuti mindenkinek van otthon,vagy szüleinél,nagyszüleinél"varrógépfiók",mert én onnan vadásztam ezeket a szépségeket.Az első három anyagból készültek,miután az anyagból levágom a megfelelő szélességű csíkot,kis kockákat végok ki belőlük,majd háromszor összehajtogatva kialakul a virágforma.Ha különböző méreteket vágunk,akkor ilyen összevissza alakú virágaink lesznek.Ennek közepébe varrtam a gombokat,Nagyon egyszerű,csak egy kis türelem kell.


 Ezeket a virágokat horgoltam,majd közepébe varrtama gombokat,annyira szeretem,mert teljesen más hangulata van így a virágocskának,mint simán.

 Egy vastag fonalból pompont készítek,majd mikor kész van egy nagy gombot ragasztok a közepére.Ez is nagyon egyszerű.
Nos? Kedvet kaptál a textil virágokhoz?Te minek használnád őket?Hajcsattnak,kitűzőnek,gyűrűnek vagy egy képeslara ragasztanád?

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Én organzából szeretnék majd készíteni, eltéve, hogy (lesz időm keresgélni és) kapok valahol a városban elérhető áron anyagot. ^^
    Horgolni is szeretnék végre megtanulni, lassan egy éve ott lebeg a szemem előtt a cél, sőt, egy hónapja nagymamám régi horgolótűje is be van szerelve az íróasztalomra. Sajnos mióta suli, meg Gólyabál van, jóformán csak aludni járok haza. (:

    VálaszTörlés