2011. október 5., szerda

Öltöztető csodák

Közkivánatra:)

Szerintem nincs a világon olyan ember,aki ne szeretne magának egy hatalmas szobát a ruhéinak,holmijainak.Szekrénye van mindnekinek,de egy olyan kis világ,ami csak a mienk,ahol elbujunk a világ elől,és egy tükör előtt bámuljunk önmagunkat a szebbnél szebb ruhakölteményekben.Az enyém majd rózsaszín lesz és habos babos és pufffos és nagy fehér fotelekkel és hatalmas tükrökkel.
Na de addig nézd mit találtam a világhálón..
Egy visszafogott rendszerezett...
 egy überszuper,sokfiókos...
 egy igazi csajos részleg...
 Méghogy nekem van sok cipőm?
 ezt eltudnám képzelni becsukhatós változatban is...
 Ha csak egy szekrényre futja...
 akár egy kis butik...
 szekrény/ajtó
 Ez inkább a pasiknak...
 túl tiszta,tól kifinomult...
 jó hosszú világos...

 kis helyre bezsúfolt...
 átlátható,bezsúfolt...
 kinek van ennyi zöld ruhája?
 hát nem édi?...
 szük helyen is sok jó dolog...
 lila pink
 nem olcsó berendezni...
 és ha majd nagy leszek,lesz egy cipőgyáram is....
 én nem ismerek pasit,akinek ennyi cucca van...


 kosarakkal feldobva egy kedves fogas...
 a konzervatív...
 a rendszerető,
 a kifinomult..
 a művészi...
 én is mondtam,hogy ha sok van jól néz ki...
 sokfiókos...

 raktárszerű...


 csupatáskás....





Gardrobe jár minden nőnek,ha kicsi,ha nagy,ha fehér,ha színes..az jár.
Én is gyúrok kegyetlenül,hogy annyi cuccom legyen,hogy a lakás mindne szekrénye ne legeyn már elég,s akkor már szükség egy egész szoba:) vagy kettő...de ki tudja...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése