2009. október 29., csütörtök

Szülinapos megmozdulás

Szülinapi meglepetés.APárom nem szereti a meglepetéseket,de azért sikerül minden évben valamivel meglepnem:))))))



Párom 27. szülinapjára készítettem ezt az albumot.Sajnos elkellett utaznunk igy egy délután alatt kellett "összedobnom".
Kész albumot vásároltam a helyi hobbyboltban,erre ragasztottam egy világos kék színű kartont.Felhasználtam még:filc,kis virágok, mintalyukasztók, szalagok, matricák, betűsablon, pecsételők,csillámpor.
az első oldalon egy kinyitható könyvecske van,ide pecsételtem be a boldog szülinapot feliratot,sajnos erről nincs képem,
a következő oldal fekete alapon,szalagok,pauszpapír,virágocskák,tortacsipke,masnik,és egy fa katica került felhasználásra.

szalvéta alap,szalagok,különleges ollók,tinták,virágok,színes kartonok

akril festékkel festegettem a világos kék mintás alapra,különböző árnyalatú kék kartonokat használtam,az 1-s számot zöld csillámmal készítettem.

akril festék,kartonok,szalagok,tinták,különleges ollók,csipke,betűmatrica
akril festék,csipke,fimo gyurmából készült forma1-es zászló,szalvéta,tinták,kartonok,

dekorációs csillagok,tortacsipke,akril festék,filc alap,szalag,

züld kartonok,dekorgumiból kivágott elemek,csillagok,matrica,gomb,

a Mami feliratot dekorgumiból vágtam ki és fekete tollal pöttyöztem,továbba használtam még virágokat,különleges ollókat,sablont a lepkéhez.

szalvéta,szalagok,matricák,csillámpor

tortacsipke,gomb,szalag,matricák,kartonok,csillagok
akrilfesték,betűmatricák,kartono,tinták,cimkék

kirándulásaink alkalmával szerzett képeslapok,cimkék,tinták,szalvéta

textilfesték,cimkék,filctoll,kartonok

szalvéta,matricák,cimkék,


kartonok,post-it cimkék,matricák

csipkevirágok,kartonok,matricák

az utolsó oldal az utolsó percekben készült,a betűket a happy nici üzletben vásárolt csomagolópapírból vágtam ki,egy ruhára vasalható matricát is felhasználtam.


végül így néz ki:


1 megjegyzés: