2009. október 3., szombat

Színek játéka: Piros helyzetjelentés

Lejárt egy hét,amióta elindítottam ezt a játékot.A játék lényege,hogy minden héten egy adott szín kell legyen a domináló az oldalakon.
Nagyon örülük,hogy ennyi lelkes scraptársam van,és játszodtak velem.

Ez egy kis helyzetjelentés lenne,szeretném megmutatni az elkészült oldalakat.
Altalena oldala:
Csuti oldala:


Kriszta anyu oldala:




Maja oldala:




Narcicca oldala:




Osli oldala:




Secima oldala:



Kovaxka oldala:


Kriszta oldala:

Ha időközben még valaki készít,nagyon szívesen felteszem a listába,csak szóljon.


Köszönöm,hogy játszodtatok,várlak még a továbbiakban is sok-sok szeretettel :))







3 megjegyzés:

  1. Ó nagyon tetszik ez a játék... várom a következő színt:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép oldalak születtek, jó ötlet volt ez a játék. Ha összejön, valamikor majd én is becsatlakozom! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép oldalak, szerintem én is készítettem(hagyományost)pirosat és lilát is fogok, csak csúszok kicsit, mert a hagyományos azért több idő!!!

    VálaszTörlés