2009. október 28., szerda

Ajándék album

Igéretemhez híven megmutatom az elkészült albumokat,melyeket szülinapokra gyártottam.
ezt az albumot,egy kedves családi ismerősünk 71. szülinapjára készítettem,.Nagyon élveztem minden pillanatát.Úgy kezdődött,hogy kértem fényképeket az ünnepelt feleségétől,és készen kapható albumalapot vásároltam.Sajnos itt Csikszeredában nincs nagy választék,de még igy is örültem,hogy legaálbb ez megvan.Mivel nem lehet összehasonlítani ezt a hobbyüzletet a Budapestiekkel,ezért abból kellett gazdálkodnom amit itt lehet vásárolni.Méterárú üzletből szalagokat,papírárú üzletből matricákat,különleges ollókat stb.,művészellátókból pedig szalvétákat,ragasztókat.Sajnos mindent be kellett újra szereznem,mert minden hozzávalóm Budapesten van.
De végül megszületett.Ez lett a borítója,melyet szalvéta felhasználásával és deocupage technikával alapoztam,kinyomtattam és kivágtam az Emlék feliratot,és csillámragasztóval díszitettem a virágokat,majd végül egy piros szalagot fűztem amellyel összekötöm az album fedlapját.
A második oldalon ugyancsak szalvétát használtam,melyre piros szinű kartonból vágtam ki a kommentcimkét,amire egy idézet került.egy kis fa katicabogárral díszítettem,használtam még strasszokat,lyukasztókat,piros színű tintát.
Az album egyik oldala balra, a másik pedig jobbra nyílik,így lett belőle egy 3 oldalas album ,amikor kinyitom.Ezen az oldalon,szalagokat,lyukasztókat,masnit,kis virágokat használtam.

Világos lila színű karton alap,csipkedísz,ragasztós virágok kerültek felhasználásra.

Szalváta alap,csipke szalag,kis virágok,kék karton,áttetsző ragasztó,csillámpor
lila karton alap különleges ollóval vágva és tintázva,virágok,csipkeszalag,nyomtatott felírat.
Szalvéta alap,átlátszó papír ,amire az idézet került

szalvéta alap,nyomtatott cím,átlátszó papír.
szalvéta,arany színű szalag,átlátszó papírNarancssárga karton különleges ollóval vágva,tinták,narancs-arany szalag,matrica

az idézetet átlátszó papírra írtam,fekete csipke szalagot is használtam a szalvéta alapra.
matrica,szalvéta,szalagok,lyukasztók

szalváta,matrica,szalag,átlátszó papír
Aranyszínű filctollal írtam a felíratot,világos lila alap,sötétebb lila csík,szalagok,csipke


Felállítva az album,a háttérben látszik még a sok kacat :)
Itt látszik,hogy hány oldala van,és hogy egyik jobbra másik balra nyilik

Köszi,hogy itt jártál,hamarosan felteszem a következő albumról a képeket is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése