2012. március 10., szombat

DIY esküvő:Meghívó még az ágy alatt is:)

Legalább is az a benyomásom,mert most döbbentem rá,hogy kevesebb mint 3 hónap van az esküvőmig,és ebből egy hónapot utazással fogok tölteni,tehát még a hetekben elkell készülnie mind a 75 meghívónak,amiből eddig 20 darabot sikerült összehozni.na de még szerncsére van időm,és ötleteim is,csak épp a nyakam nem bírja az íróasztal fölötti görnyedést.Na de nem panaszkodom,mert inkább görnyedek,mint valami sablon meghívót rendeljek a netről.Eddig még egyik meghívó sem hasonlít,mindegyiken más minta és más dekoráció van és természetesen kézzel írott szöveg személyre szabva.Majd pár év múlva  jó lesz visszanézni,hogy miket is készítettem a nagy napra:)
Ez az első a kedvencem,egyszerű de szerintem nagyszerű,előbb domborítottam,tintáztam,majd jött a szalag,a cimke,a pillangók és a strasszkő
 Belül,a mintát színeztem,megint szalag és a cimke a nevünkkel:) szerintem édiiiii
 Nem mindenik,de egy pár meghívót ilyen kis tasakban adom át,mindegyiken van valami személyes dolog,ami szép emlékeket idéz:)




 A gyöngyös változat is nagyon tetszik,csak sok idő elkészíteni,előbb a SEW Easy-vel elkészítem a sablont,kék cérnával öltögetem,majd szalag,cimke,pillangó,strasszok következnek.





Ezt a képet csak a szín kedvéért,ennyire kék minden,de az is volt a cél.



Azegyszerű borítékokat is felturbóztam,előbb domborítottam a Sizzix géppel,majd szalagot ragasztottam és dekoráltam.





 Szerintem így elegánsabb lett,mintha sima borítékban adnám oda:)


 Közben mutatom a nőnapi rózsámat,annyira szép ez a sárga,nem bánnám ha legalább 100 szál tündökölne a konyhában:)



















 Ilyen nagy kupi van amikor kreatívkodok,most már nagyon jó rendszer szerint mindig mindent helyrepakolom miután végeztem,de néha azért felgyül egy csomó minden

Végre nagyon olcsón jutottam hozzá,ilyen papírtálcákhoz,így a színes kartonok most már külön rekeszekben várják,hogy szétfaricskáljam őket:)

Hát ennyit erről a hétvégéről:) majd muattom az újabb adagot

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépségeseket készítesz. Igazi emlék lesz és nagyon fognak neki örülni. További szép alkotásokat!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű mind, egytől-egyig! Kitartást a többi készítéséhez! Szerintem nagyon figyelmes, hogy minden meghívott egyedi darabot mondhat majd magáénak. :)

    VálaszTörlés