2009. november 30., hétfő

Szőke nő levele

Őrületes,hogy mik vannak,olvasd el ,mert nagyon jópofi

Kedves lányom!Lassan írom levelem, mert tudom, hogy nem tudsz gyorsan olvasni. Márnem ott lakunk ahol eddig, mert apád olvasta, hogy a legtöbb baleset azotthontól 20 km-es körzetben történik, úgyhogy elköltöztünk. Aházszámot sajnos nem tudom megírni, mivel az előző lakók magukkalvitték, hogy ne kelljen a címüket megváltoztatni. Az újházban minden nagyon szép és jó. Mosógép is van, bár nem működik valamijól. Beletettem a ruhát, meghúztam a láncot, és azóta nemláttam belőle semmit. Mindent összevetve nem rossz itt. A múlt hétencsak kétszer esett az eső, egyszer három,egyszer meg négy napig. Elküldtem a kabátot, amit kértél, de apádszerint a gombok miatt túl nehéz lett volna a csomag, úgyhogy levágtammindegyiket, és beletettem őket a kabát zsebébe. Az a lüke bátyádvalamelyik nap bezárta a kocsikulcsot,és több mint két órába telt, míg apádat és engem kiszabadítottak azautóból. A nővérednek ma gyermeke született, de még nem tudjukfiú-e, vagy lány, így azt sem tudom megírni, hogy nagynéni vagynagybácsi lettél. Képzeld! A szomszéd beleesett a pálinkáshordóba.Néhányan megpróbálták kihúzni, de ő hősiesen ellenállt,és megfulladt.Szegény embert 3 napig hamvasztották. Máskülönben nincsensok újság, minden a megszokottmederben folyik.Csókol szerető anyád

Ui. Akartam pénzt is tenni a borítékba, de már le volt zárva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése