2009. november 20., péntek

Kész az album

A nagy része kész van,most már csak apró simitások vannak hátra,+ pár kép beragasztása,ami sajnos még nincs nálam.
A fedőlapot Timcsoca háttérkészítős technikájával készült.Felhasználtam még tortapapír,parafa korong,struktúrpaszta,hőre puffadó feték,.száraz virág,strasszok,gyöngy,tinta
Egy parafa dugót szeleteltem fel,amire festékkel bogyókat tettem,ragasztós pöttyökből indát készítettem.Ez az oldal még nincs ksz,itt lesz leírva,hogy mikor ,hol született anyukám

Anyukám szülei az én keresztelőmön,csipkét,szalvétát,szívecske matricát,miltonokat,virágokat tintát használtam még.

Erre az oldalra még jön egy fotó,amit csak vasárnap fogok megkapni,de egy áttetsző papírt ragasztottam ami alá kerül majd a fotó,és akkor kommentet is tudok írni majd.







Anyukám gyerekkorában készült képek kerülnek majd ide,a narancssárga lap kinyítható,oda kerül majd a komment

Az esküvői fotót szántam ide,majd készítek képeket a beragasztott képpel is
a nővéremmel kiskorunkban,a sárga masnival előlehet húzni a kommentcimkét


Néhány kép az eltelt időről
Testvérem lagzija elrejtett kommentcimkével
Erre az oldalra kerül majd a 25 éves házassági évfordulón készült kép.
Ki nem maradhatok a sorból,kicsengetési emlékem,a felcsavart kis diploma kommentet rejta 3 unoka egy oldalon




részletfotók:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése