2012. április 16., hétfő

Séta Hágában

Ezek a garázslakások.Ilyenekben is laknak itt az egyetemisták,jóval olcsóbb az épített lakásoknál kb 15 nm lehet épp hogy egy tusoló és egy ágy elfér.Nálunk ekkora lakásokban négyen laknának,itt ez egy személyes.
 Az állomás fele haladva vettem észre ezt a régi épületet,egy nagyon régi porcelángyár maradványai.
 Mindehol a japánrózsa,magnólia ,aranyeső nyílik,elképesztő,hohz milyen színes minden.


 Nagyon tetszettek ezek a falfestések,ez egy átjárónal a ház oldalát díszítette





 Ember legyen  a talpán aki ilyenkor nem vacog,annak ellenére hogy nagyon szépen sütött a nap,annyira erős volt a szél,hogy nem tudtam a parton maradni,csontig átfagytam,legalább 3 méteres hullámokat csapott a szél.


 A fiúk motorral érkeztek kb 15 perc alatt,ők is csak a parton fagytak meg amíg engem vártak.Én villamossal robogtam át egyik városból a másikba.A jegyet a villamoson kell venni és 2,5 euró egy félóra igaz,hogy a távolság nem nagy,mert 6-7 km Delftől.de a sok megálló miatt Rijswijkban és Háhában kb 45 percet kellett utaznom.


 Miután a 3 hónapja emlegetett Fish end Chipset kikértük,addig melegedtünk a szélárnyékban

 Majd ettünk fincsi almás sütit a kávé mellé


 ezek a fotók már hazafele a villamosról készültek









 Kaptam egy tulipánt,szegény egy fa törzsénél nyilt ki elég kietlen helyen,de akkor is ez az első tulipán amit látok



Hága központjában nem volt már kedvem barangolni,tavaly elég sokat mászkáltunk ott,most inkább nyugizós pihenős programokat szervezünk:)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép hely! A garázslakások meg ötletesek! :D Megnéznék belülről is egyet... persze élőben. ^^

    VálaszTörlés