2011. december 1., csütörtök

Louis Vuitton Telefontartó DIY

Divatőrültek,Louis Vuitton rajongók,kérlek NE olvassátok tovább,az esetleges rosszullétek elkerülése érdekében.Ugyanis az alábbiakban megmutatom,hogyan vagdaltam darabokra egy Louis Vuitton övet és használtam fel darabjait az Új telefonom tokjának:)
Előbb egy világos kék fordított bőrből kivágtam a méretet,majd kézzel farkasfog hímzéssel elkészítettem a tokot.Mikor ezzel végeztem kifordítottam,és a bőrdarabokat ráragasztottam.Hogy tudjam melyik a tok eleje,ragasztottam még egy szép gombot.Ezzel már kész is az egyedi,handmade Louis Vuitton telefontartóm.Azt hiszem lesznek még testvérei:)







És akkor meg is mutatnám,hogy mi várt rám,mikor hazaértem:) Egy gyönyörűséges új telefon,egy HTC Sensation XL.Na ezért érdemes hetekre elutazni és utánna hazatérni névnapra:)Bár csak mindig ilyen jó telne a névnapom:)

1 megjegyzés: