2011. november 16., szerda

I'm in Heaven

Ha végignézitek a képeket rögtön tudni fogjátok miért:)Végre hazaértem:)))))))))))))) és téééényleg ekkora a mosolyom:)Nem győztem behordani mindent a szobámba,gyorsan az előszobában a földre ülve bontottam ki mindent.Gyorsan végignéztem a szerzeményeken és nem tudtam befogni a szám.Már neki is álltam kipróbálni mindent.Azért van üröm is az örömömben,az egyik ,hogy két napig nem volt netem,a router megomlott és sajna csak most tudtak jönni megjavítani.A másik dolog,hogy két olyan dolgot is vásároltam,amit nem tudok még használni,mert nem világosítottak fel az üzletben,hogy ha azt megvásárolom,akkor szükség van egy kiegészítő elemre.Ez egy picit idegölő,mert a hölgy nagyon jól tudta,hogy ez életem első találkozása a Sizzixel,és még nem tudom miket kell hozzá vennem,Így lett az,hogy most megkell rendelnem internetről egy Basic Tray,hogy a két mágneses vágósablon használni tudjam..ez pedig csak karácsonyra ér ide:(
 Na de alapjáratban elégedett vagyok,sok szép scrapbookpapírt szerveztem,meg két pecsételő készletet

 Domborító sablonok
 egy levél formájú vágósablon,a másik kettő a szóbanforgó mágneses vágókések
 Éles vágó és domborító szerszám
 Az unokatesómtól kaptam egy halom színes cérnát a textilvirágaimhoz
 és végre ő a nagy vágógépem,még alig használtam ,de már most imádom.Kétszer akkora,mint amire számítottam,engem valahogy megcsaltak az internetes képek,és még próbálgatom,hogy mi ,hogy működik.

Egy szó ,mint száz imádom a Sizzix vágógépem:)Hamarosan mutatom az általa készült apróságaim.

2 megjegyzés:

  1. Veled örülök!és én is így tudok örülni mindennek!:) scrapvér...
    az első Viva-s pecsétet még nem is láttam, valami új kiadás?
    a domborítósablonok is gyönyörűek, jól választottál!és persze a legszebb kütyü a sizzix!:)

    VálaszTörlés
  2. Hú, mennyi gyönyörűség! Nem csodálom, hogy ennyire örülsz nekik. Majd kíváncsi vagyok, hogy mi mindent készítesz.

    VálaszTörlés