2011. április 5., kedd

Időbeosztás-de hogyan?



Most értem el arra a szintre,hogy fut ki a kezemből az idő,eddig nem volt baj,mert valahogy mindenre jutott idő.
Nem kellett különösebb szervezkedés,mindig, mindenhol ott voltam.
De újabban megkell tervezzem a napom,hogy ne érjen meglepetés estére.
A napok lennének rövidebbek? Vagy én vagyok lassabb?Ki tudja.
Szeretnék mindennel foglalkozni,még mindig nem döntöttem el ,hogy mi az, amit akarok csinálni szabadidőmben, így mindig mindenbe belevágok és jó Kos módjára félbe is hagyom.
Egy időben a scrapbook volt a kedvenc elfoglaltságom,de amióta eljöttünk Pestről,itt már nehezebb hozzájutni az alapanyagokhoz, alábbmaradt ez a hobby.De remélem még néha előkerül.
Újabban lakásdekorálással foglalkozom,mindennap eszembe jut,hogy valamin kellene változtatni,így nekiugrom mindig egy újabb falnak:)Szerencsére nem korlátoznak az ilyen kitöréseimben.
Megpróbálom bejegyzéseimet rendszeresíteni,mert elvégre azt szeretném ha megmaradna ténykedéseimből valami:) erről is lesz majd néhány bejegyzés.
Szóval,ha valakinek van ötlete,hogy hogyan lehet rendszerezni az életünket,várom a tanácsokat.
Szép napot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése