2009. július 4., szombat

Hol volt,hol nem volt......

Kezdődhetne így is ez a történet,ugyanis ez történt velem az utóbbi napokban.
Hol volt kedvem kreatívkodni,hol nem.Igaz,most a scrapbook az ,ami a legjobban leköt,de azért próbálgatom szárnyaim más területeken is.
Rendszeresen vásárolom a Praktikát,és egyik számban láttam egy narancssárga horgolt nyakláncot,ami nagyon megtetszett,így már másnap mentem a boltba alapanyagokat vásárolni a horgoláshoz.
Hát ez lett belőle:
Mikor végeztem a horgolással,fehér gyöngyöket varrtam a virágok közepébe,szerintem így jobban kitűnik,hogy az ott egy virág :))))
Ha majd belejövök a horgolásba,akár ajándékként is eltudom készíteni,ami kezdő fejjel is 30 perc,a kedvenc sorozatomat nézve horgolás közben.

Köszi,hogy itt voltál,gyere még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése