2011. szeptember 2., péntek

Tengeri mesék: 1 nap

Csütörtök éjjel fél egykor indult a vonatunk Csikszeredából.Végül a nagy szervezésben csak hárman maradtunk,Erzsike,Timi meg én,de nem mondtuk vissza az évszázad buliját,így leruccantunk pár napra a Fekete Tengerre,Mamaiara.Csak egy böröndöt mertem pakolni magamnak,mert féltem,hogy ha én kell cipeljem a hátam leszakad.Így kb háromszori újrapakolás utén végül csak befért minden egy böröndbe.Árpi kivitt az állomásra és útnakindultunk.Ic-vel mentünk de így is baromi lassan telt.Reggel 5:40-re értünk Bukarestbe(250 km),ahol kellett várnunk egy órát a váltásra,mert késett a Mangaliára tartó vonat.Semmit nem tudtam aludni,pedig nagyon fáradt voltam,kényelmetlenek voltak a székek,fájt a hátam és nyűgös voltam egész éjjel.

 Mikor már sikerült felkapaszkodnunk a Tengerre tartó vonatra,kicsit megkönnyebültünk,amúgy egyikünk sem az a tipikus vonatozó,de így jó ötletnek tartottuk,hogy nem kell vezetni 500 km-t.

 Szerencsére nagyon szép idő várt,az időjósok igaz esőt harangoztak be.de nem volt semmi gond.
Miután lepakoltunk a szállodasdzobába,gyorsan nyakunk köré vettük a partot,és felavattuk a vizet.Szerintem még nyáron sem volt ilyen jó meleg és tiszta.Leszámítva az egész nap tartó hasmenésemet egész jónak indult a csajos nyaralásunk,estére nagyon beborult és vihar közeledett,gyorsan hazasiettünk átöltzni még a buli előtt.de mikor elértük az ágyat,már senkinek nem volt sem energiája,sem kedve esőben bulizni menni,így lefeküdtünk  s aludtunk egy jó nagyot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése